توکن امضا دیجیتال

ایمن رمزنگار

      

بانکداری اینترنتی

توکن بانک ملت با توسعه صنعت بانکداری و فن آوری های شبکه در ایران ؛بانک های ایرانی دارای خدمات متنوع به صورت آنلاین شده اند که روز به روز استفاده از آنها عمومی تر می شود و راه حل کاملی برای امنیت حساب های کاربران ارائه می دهند.توکن امنیتی USB؛امضای الکترونیکی و تکنولوژی احراز هویت راه هایی است که به صورت فیزیکی از فردی که امکان حمله از سوی فرد سوم و سارق احراز هویت،حمله های تروجانها و شبکه های رهگیری دیتا وجود دارد؛ محافظت می کند.

رمزهای یکبار مصرف

توکن سامانه تدارکات دولت این گروه به عنوان یک شرکت تخصصی فناوری اطلاعات در توسعه فناوری احراز هویت OTP های را برای پاسخگویی به نیازهای امنیتی جدید ارائه میکند تا بتوان به سطح امنیتی بالاتری دست یافت سرورهای OTP احراز هویت در وحله اول برای استفاده از نرم افزارهای تشخیص هویت بر اساس پسوردهای یک بار مصرف می باشد و همچنان که نرم افزارهای امنیتی در حال پیشرفت می باشند سرورهای OTP نیز در حال پیشرفت و دارای این قابلیت نیز هستند.

معاملات آنلاین سهام

توکن سازمان بورسمحصولات احراز هویت ما بر اساس تکنولوژی پسوردهای یک بار مصرف تمامی این نیازها رامحصولات احراز هویت ما بر اساس تکنولوژی پسوردهای یک بار مصرف تمامی این نیازها را پشتیبانی می کند که به افزایش امنیت تصدیق هویت کاربر در معاملات آنلاین اوراق بهادار کمک می کند و بنابراین از جعل هویت افراد در معاملات آنلاین جلوگیری می کند.محصولات ما می تواند به طور موثر خطرات امنیتی را از بین ببرد و مشکلات مربوط به امنیت در کاربردهای عملی را حل کند و راه حلی مناسب بر اساس قوانین مربوط به کمسیون تنظیم اوراق بهادار است

سوالات متداول

توکن ابزاری تخصصی برای رمزنگاری داده ها، نگهداری و حفاظت از کلید خصوصی افراد می باشد که از آن می توان برای امضای دیجیتال و رمزگشایی داده هایی که با کلید عمومی افراد رمز شده است، استفاده کرد. شکل ظاهری توکن شبیه به حافظه فلش بوده، ولی تراشه داخل آن کارکرد متفاوتی دارد. همچنین امکان استفاده از یک فلش به جای توکن و بالعکس وجود ندارد.

ابتدا توکن را به درگاه USB کامپیوتر خود وصل کنید. توکن به طور خودکار نصب خواهد شد.سپس ضمن مراجعه به سایت سازمان مورد نظر (سازمانی که نیاز است از طریق امضای دیجیتال کار خود را در آن انجام دهید) تنظیمات لازم آن سایت را انجام دهید.

رمز پیش فرض توکن 12345678 میباشد که به دلیل مسائل امنیتی بهتر بعد از تهیه توکن در اسرع وقت به تغییر آن اقدام نمایید

• نصب خودکار و بدون نیاز به CD و هیچ ابزار دیگری (plug & play)
• کارکرد بر روی تمامی نسخه های ویندوز و سایر سیستم های عامل همانند MAC و لینوکس
• گارانتی تعویض بدون پرسش در سراسر کشور
• قیمت رقابتی و مناسب
• امتیاز بالا در رده بندی مرکز ریشه در بین توکن های موجود در بازار
• دارای بالاترین استاندارد امنیتی در دنیا (Fips)
• پرفروش ترین توکن در سطح کشور

برنامه میان افزار توکن را باز کنید و با مراجعه به قسمت "مشاهده گواهی" و با ورود رمز خود ، می توانید از مدت زمان گواهی توکن خود آگاه شوید

در صورتی که کاربر آیکون مربوط به توکن K3 را در نوار ابزار کنار ساعت مشاهده می کند و می تواند در قسمت "مشاهده گواهی" به توکن خود ورود کند و گواهی خود را ببیند لذا خطا از توکن نبوده و این خطاها ممکن است به دلایل زیر رخ داده باشد :
• خطا از نرم افزار سازمانی خواستار امضای دیجیتال است. در اینصورت باید با خود سازمان تماس گرفته شود.
• خطا درباره صدور گواهی مورد استفاده در توکن است. در اینصورت باید با واحد صادرکننده گواهی تماس گرفته شود.

وظیفه توکن حفاظت از کلید خصوصی افراد است. این کلید خصوصی به منظور رمزگشایی اطلاعات و ایجاد امضای دیجیتال استفاده می شود.

رمزنگاری

در رمزنگاری هدف ساختن طرح‌ها یا پروتکل‌هایی است که بتوان با کمک آنها حتی در حضور دشمن نیز کارهای خاصی را انجام داد. یک هدف اساسی در رمزنگاری این است که به افراد این امکان را بدهند که روی یک کانال ناامن با حفظ حریم خصوصی و اصالت داده‌هایشان به صورت کاملاً امن با هم ارتباط برقرار کنند. در حالت ایده‌آل می‌خواهیم که هیچ حمله کننده‌ای نتواند هیچ اطلاعاتی درباره پیام به‌دست آورد و همچنین نتواند هیچ تغییری در پیام بدون اینکه گیرنده متوجه شود، ایجاد کند. با وجود اینکه حفظ حریم خصوصی و اصالت داده‌ها یک هدف اصلی برای پروتکل‌های رمزنگاری است علاوه بر این امروزه علم رمزنگاری در موضوعات بسیار زیاد دیگری مانند رأی‌گیری الکترونیکی، پول‌های الکترونیکی و مزایده‌های امن پیشرفت‌های قابل توجه‌ای کرده است و مسائل زیادی در این زمینه‌ها نیز مطرح شده است. در ادامه توضیح می‌دهیم که رمزنگاری چیست و چگونه می‌توانیم یک توجیه علمی برای امنیت طرح‌های رمزنگاری داشته باشیم.

توکن امضا دیجیتال